Birlikte Neler Yapabiliriz?

Bizdegeziyoruz ailesi olarak kaliteli ve detaylı içerikler üretmeyi çok seviyoruz. Bizler de herkes gibi bir seyahat öncesi ya da bir satın alma öncesi bu işin ehli olan hesapları inceliyor ve araştırıyoruz. Bu sebeple tüm içeriklerimizi ince eleyip sık dokuyoruz. Önemli noktalara değiniyor ve takipçilerimizin paylaşımımız ile ilgili olan konuda başka bir içeriğe bakma ihtiyacı yaratmamaya çalışıyoruz.

Bizdegeziyoruz içeriklerinin artarak devam etmesi, daha kaliteli, daha lokal ve özgün içerikler üretebilmesi adına sizlerin desteği bizler için çok önemli. Bu amaçla sizlerle birlikte daha çok kişiye ulaşmak, beraber büyümek ve yeni yerleri beraber keşfetmek için neler yapabiliriz, gelin isterseniz onlara bakalım.

Bizdegeziyoruz’u öne çıkaran özellikler:

• Bizdegeziyoruz çifti olarak gerçek, samimi, değer yaratan özgün içerikler üretiyoruz.
  • Gökçen’in edebiyat alanındaki eğitimi ve uzmanlığı, Umut’un ise pazarlama ve iş yönetimi alanındaki eğitimi ve deneyimi ile Bizdegeziyoruz hesabını bir şirket ve marka gibi yönetmeye özen gösteriyoruz.
  • Takipçilerimize ilham oluyoruz.
  • Blogumuzdaki yazılarımızda ve Instagram postlarımızda detaylı ve kaliteli bilgiler vermeye çalışıyoruz.

Instagram İşbirliği

Bizdegeziyoruz instagram hesabımızda etkileşimlerimiz hızla artmaktadır. Zaman zaman iyi postlarımızın etkileşimlerinin tek başına 1.000.000’ların üzerinde olduğunu görüyoruz. Seyahat sayfası olmamızın da bu yönde avantajlı olduğunu düşünüyoruz. Seyahat odaklı hesaplarda her türlü ürün yerleştirme ve sponsorluk hizmeti (gıda, teknoloji, otel, taşıt, kitap, dergi, outdoor, ev-yaşam…) çok uyumlu bir şekilde çalıştığı görülmektedir.

Seyahat Sponsorluğu

Seyahatlerimiz ile ilgili yaptığımız paylaşımlar ve yazılar ile yüksek etkileşimlere ulaşıyoruz. Seyahatlerimizde siz de bizlere sponsor olarak destek olabilirsiniz.

Seyahat Yazarlığı

Bizdegeziyoruz olarak yazmayı, okumayı ve paylaşmayı çok seviyoruz. Bizdegeziyoruz.com’da düzenli olarak deneyimlerimizi kaleme alıyoruz. Yazılarımızı dergilere, gazetelere taşımak için can atıyoruz. Seyahat odaklı konularla ilgili internet siteniz için de dilediğiniz içeriği üretmeye hazırız.

Seyahat Rehberi & Seyahat İngilizcesi

Hadi gelin hayalinizdeki seyahati birlikte planlayalım.

Bizdegeziyoruz çifti olarak 2017’den beri gezdiğimiz yerler ile ilgili Instagram ve web sitemiz üzerinden rehber videolar ve içerikler hazırlıyoruz. Doğma büyüme Urlalı olarak, Urla ve İzmir özelinde yapacağınız turlara rehberlik etmekten büyük keyif alacağız. Seyahat sürenize, bütçenize ve beklentilerinize göre size en uygun planı hazırlayarak harika bir tatil geçirmeniz için elimizden gelenin en iyisini yapıyoruz. Bizim ile birlikte Nasıl Gelinir, Nerede Kalınır, Ne yenir, Nerede yenir, Ne yapılır gibi tüm sorularınıza orijinal cevaplar bulabilirsiniz. Bir yeri keşfetmek ve kültürünü anlamak istiyorsanız en iyi yöntem her zaman lokal kişilerden fikir almaktır.

İzmir dışında da uzun süre yurt dışında yaşamış bir çift olarak özellikle Avrupa seyahat planlarınıza keyifle ve büyük bir bilgi birikimi ile destek olabiliriz. Avrupa şehirlerinde bütçenize en uygun ulaşım, otel, restoran, tur gibi konularda görüşebiliriz. Özellikle çok şehirli gezilerinizde organizasyon problemlerini birlikte önleyebiliriz. Sizin için, anahtar teslim seyahat rotanızı görüşmemiz sonrasında hızlı bir şekilde hazırlayarak, tarafınıza PDF olarak gönderiyor olacağız.

Ayrıca yurt dışı seyahatiniz öncesi İngilizce pratiği yapmak ve eksik olduğunuz konularda hızlandırılmış destek almak isterseniz, alanında uzman olan Gökçen’den online ders alabilirsiniz.

Tüm bu keyifli işleri Superpeer hesabımızdan yapıyoruz. Superpeer hesabımıza aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. Abone olmayı da unutmayın.

Bizdegeziyoruz Superpeer hesabı.

Banner Çalışmaları

Bizdegeziyoruz.com web sitemizde sabit banner ekleyerek sizleri takipçilerimiz ve okurlarımız ile tanıştırabiliriz. Instagram adresimizde de yine aynı şekilde profilimizde isminizi sponsor olarak yazabilir, postlarda sabitleyebiliriz.

Ürün İnceleme/Tanıtım

İçerik üretmek için farklı ekipmanlara ihtiyaç duyuyoruz. Bu ekipmanları da gezilerimiz ile birlikte deneyimliyoruz. Takipçilerimizden de devamlı olarak “Ne ile çekim yapıyorsunuz?”, “Hangi ekipmanları kullanıyorsunuz?” gibi sorular geliyor. Ürünlerinizi ya da hizmetlerinizi inceleyerek ve deneyimleyerek yazılar yazabilir, görsel içerikler üretebiliriz.

İngilizce Çeviri ve Redaksiyon Çalışmaları

Gökçen, bir İngiliz Dili Edebiyatı mezunu ve Amerikan Kültürü Edebiyatı doktora öğrencisi olarak İngilizce-Türkçe dillerine ve kültürlerine hakimdir. Yaklaşık 10 senedir, farklı üniversitelerde, İngilizce Okuma-Yazma, İngilizce Dilbilgisi, Karşılaştırmalı Kültür ve Edebiyat, Sözlü İletişim Becerileri, Kompozisyon Yazma, Metin Okuma ve İnceleme, Dilbilim, güncel konular derslerini İngilizce dilinde yürütmektedir. Ayrıca bir çok bitirme projesinde aktif danışmanlık/redaksiyon yapmıştır.

Aynı zamanda profesyonel olarak çeviri işleri de yapmaktadır.

Bu alanlarda birlikte çalışabiliriz.

Birlikte yapabileceğimiz tüm işbirliğireklam ve sponsorluk gibi hizmetler için bize aşağıdaki adreslerden ulaşabilirsiniz.